Lillebaelt Zonta donerer kr. 20.000

Nystartet Mødrehjælp i Middelfart

Zonta Lillebælt, har haft den store fornøjelse af. at kunne donerer kr. 20.000. til et  lokalt projekt ,der virkelig arbejder intensiv, og med mange gode projekter, dernæst, har et væld af fantastiske gode ideer til nye tiltag for deres lokal område.

Susanne Bach Bager overrækker til Annette Jørgensen og Tove Korsgaard

Zonta Lillebælt ved formand, Susanne Bach Bager, overrakte til to glade Repræsentanter , Annette Jørgensen og Tove Korsgaard, Mødrehjælpen i Middelfart, d.19.feb.2020 kr.20.000

Zonta Lillebælts 31 ressourcestærke kvinder gør en forskel for tusindvis af piger og kvinder verden over. Engagement, handlekraft, netværk og fællesskab er nøgleordene når de med deres meget forskellige kompetencer løfter og skaber forandring for kvinder på både lokalt-, nationalt og internationalt plan.

Zonta er et kæmpe netværk af hovedsagelig kvinder på verdensplan, som arbejder frivilligt for bedring af kvinders vilkår. Zonta er neutral med hensyn til partipolitik og religion.

Bliv inspireret på Zonta lilleblælts hjemmeside der fortæller om klubbens mange aktiviteter, projekterne de har støttet igennem årene, netværket og hvorfor det frivillige arbejde gør en forskel og giver mening. Zonta styrker kvinder fordi det gør en forskel at tage ansvar.
Der er mulighed for at stille spørgsmål til klik

I Danmark er der 22 klubber med ca. 600 medlemmer fordelt på mere end 100 forskellige erhverv.
Zonta på verdensplan har mere end 29.000 medlemmer fordelt på ca. 1.160 klubber og 63 lande.
I godt 100 år har Zonta styrket kvinder verden over, ved at yde hjælp til selvhjælp.

Susanne Bach Bager overrækker Donation kr. 20.000 til Middelfart-mødrehjælpen